Logbogsskrivning
under praktikken i forhold til læringsmål / fokuspunkter:
(Det kan gøre logbogsskrivningen i
praktikken mere overkommelig og overskuelig,
hvis man bruger et skemamateriale, fx
som nedenstående)
Det er kun et eksempel
Dato:
|
Observation:
|
Hvordan
handlede
jeg:
|
Hvad
følte jeg:
|
Hvad gør jeg næste
gang:
|
Bemærkninger:
|
6.
nov.
|
Lukas
legede for sig selv hele formiddagen, og virkede meget stille
|
Jeg
spurgte Nikolaj og Magnus om han måtte være med i deres leg, hvilket de
afviste
|
Jeg
følte, det var min skyld, Lukas blev afvist og følte mig uprofessionel
|
Observerer
om nogen, opsøger Lukas og vil støtte op om, at børnene sammen får en leg i
gang
|
Hvad
sker der, når et barn ofte bliver afvist – hvad gør det ved barnets
identitet?
|
7.
nov.
|
|
|
|
|
|
8.
nov.
|
|
|
|
|
|
9.
nov.
|
|
|
|
|
|
10.
nov.
|
|
|
|
|
|
Ingen kommentarer:
Send en kommentar